Hic et nunc/ Här och nu

Min första blogg

 
>Min debut i bloggvärlden!
 
Vill först av allt än en gång säga Ett Gott Nytt År till min bästa vän och
lillasyster. Det är tack vare henne jag kommit hit och jag är glad att få
ha dig som vän Birgitta.
Idag är min äldsta dotters födelsedag. Det är -11 grader ikväll och det
var lika kallt den dag hon föddes. Tror mig minnas att hon fick en liten
klänning av dig Birgitta.
Idag har jag slitit lite med att skapa ett space.Det kommer nog ändras en del
allteftersom.
 
Kram Gunilla
3 svar

  1. Quinny

    Tack, för de vackra orden du skrev om mig. Du vet i det allra innersta hjärterummet finns du, min vän.Med ibland stapplande ben, ibland glidit på ett bananskal har vi tagit oss igenom livet, det går aldrig skilja oss åt.Kommer ihåg Anjas födelse som igår… jag var så stolt å dina vägnar. Stolt över dig är jag än idag!Visst kommer du att ändra ditt space, många gånger. Man blir liksom aldrig riktigt nöjd. Ha´en bra dag idag, Trettondagsafton, hälsa din fine bror och ge honom en kram.En sen nyårskram till digBirgittaQ

    5 januari, 2009 kl. 06:06

  2. Agneta

    Välkommen i bloggvärlden! Tro mig ett space ändras alltid, det är ju på ett sätt ett levande väsen med egen vilja. Det lär du nog bli varse. Men det är roligt och här finns så många trevliga främlingar som väntar på att få bli vänner. Sen finns det även här en och annan "blindgångare"….Lycka till med ditt space och ditt bloggande!Kram Agneta

    5 januari, 2009 kl. 06:29

  3. Windows Live

    Ahaaa….ni är systrar…cool!

    6 januari, 2009 kl. 16:09

Kommentera

