Hic et nunc/ Här och nu

En kvällshälsning

 
Nu sitter jag och försöker hitta rätt i den här "Spacedjungeln"
Jag har gjort fel ett par gånger med följd av att jag blev
utkastad och mina åtgärder försvann.
Ska sitta ett par timmar och se om jag kommer underfund
med något.Förstår inte varför det ska vara inställt som "dölj"
i moduler för att det ska visas.?????????
Ska försöka titta lite på det här med foto och bilder också.
Återkommer
Tills dess Ha det Gott
//Gunilla
Ett svar

  1. Windows Live

    Det tycker jag också är knepigt..det skulle vara tvärtom istället…dölj istället för visa och tvärsom…vissa grejer måste man spara innan man fortsätter annars blir man "utslängd" och får börja om…men du lär dig snart…Lycka till!

    6 januari, 2009 kl. 16:05

Kommentera

