Hic et nunc/ Här och nu

En snabb visit!

Idag är jag barnvakt åt mitt ettåriga barnbarn till kl 6.Därefter besöker jag min bror en timme. Alltså kommer jag inte att kunna sitta vid förrän till kvällen. Jag har problem med bilder och albun. Vissa foton vill jag endast ha som fota tillsammans med texten men för mig bilder de ett album.ONÖDIGT!! 
Nu ska jag försöka lägga till ett par bilder får jag se.
Återkommer till kvällen
//Gunillan
 
 
 
Ett svar

  1. Windows Live

    Albumet med bloggbilderna kan du bocka av i inställningar av modulen, så att det inte visas så ser man bara bilderna via din blogg.

    7 januari, 2009 kl. 17:24

Kommentera

