Hic et nunc/ Här och nu

Utanför mitt hus idag.

Tog detta utanför mitt hus idag för att se hur jag kan hantera funktionerna.
 
3 svar

  1. Quinny

    Vättern! Min, Vättern… Jag ryser när ser bilden, minnen från en barndom träder fram. Just så,skall Vättern se ut en frostig vinterdag.Kram

    7 januari, 2009 kl. 13:06

  2. Windows Live

    Oj vilken vacker bild med alla linjer ljus och färger! Bor du så nära…vad härligt!

    7 januari, 2009 kl. 17:20

  3. berit

    Bor du så du kan se ut över vattnet, din lyckost. Vacker bild

    8 januari, 2009 kl. 09:23

Kommentera

