Hic et nunc/ Här och nu

Ny dag

Säger god Morgon till dem som ser min sida.
Idag är jag genomförkyld och vaknade kl 04. Snuvan pockade på att
jag skulle upp för att kunna andas,men  trots det har jag en del
som måste uträttas.Ska först vara barnvakt till kl 11 sedan
med bror till röntgen. Därefter hämta en brorsons bil vid
flygplatsen. Alltså återkommer jag inte förrän i kväll.
Jag har mycket att lära men får ta lite i taget. I går kväll for
jag runt halva stan för att fånga aftonstjärnan. Jag fick ett par sämre bilder.
Kunde lika gärna ha stannat hemma för där syntes den bäst.
Så tokigt-inte kan man komma närmre en stjärna för att man åker
ett par kilometer.
Ja ja
Lägger här in ett par bilder.
Skickar en Kram till min Lillasyster
Är detta en taldocka eller……
3 svar

  1. Quinny

    Stackars, Storasyster! Honungsvatten, ett glas het mjölk med smör i, kanske? Helt otrolig bild du tagit, som från mystikens värld… Må väl, Gunilla, du skulle ju ta\’t lugnt!Kram till min Storasyster

    8 januari, 2009 kl. 04:00

  2. Quinny

    Taldocka, precis! Såååå söt, underbar bild.

    8 januari, 2009 kl. 15:27

  3. Quinny

    Tredje inlägget!! Är det Bos son??? Vem är i bakgrunden, Anja, Minna eller du själv? Förvirrad!Kram

    9 januari, 2009 kl. 04:13

Kommentera

