Hic et nunc/ Här och nu

Onsdag 14 januari -09

Godmiddag!
Så har vi fått ytterligare en grå dag men solen tittade fram ca en timme och då passase de flitiga på att bygga.
De talade mycket tydligt om för mig att jag inte hade där att göra-så jag tog mitt kort och sa adjö.
Kom nyss inoch försöker skicka bilden som jag tog. Har varit på sjukbesök trots att jag kanske själv borde bäda ner mig-MEN tror att jag tar en hästkur till. Känner att min förkylning satt sig i bihålorna.Är det inte värre än så står jag ut.Ska passa sköldpaddan ett par timmar sedan är det besök igen. Hemma är jag vid sju-tiden och då får vi se om jag har mer att förtälja.
Ang kommentaren om inställningar från Babbi vill jag säga att hittils tycker jag det är trevligt att vem som helst kan se och läsa min sida. Kommer jag få problem så får jag tänka om.En undring. varför kan jag inte höra den musik andra satt till sina space????
Renoveringen har börjat.
Undrar varför jag alltid får så blå kort.
//Gunilla
3 svar

  1. Quinny

    Inga mer hästkurer! Du lovade ju… Sköldpadda? Är den Antons? Varför du inte hör musiken, kan jag inte svara på, men varför bilden är blå… en sak är att du vill ha den blå och mekar i Ps, den andra är att vitbalansen inte stämmer i din kamera. Men denna bilden skall inte den vara blå? Himlen, alltså… Ser nog byggaren, en liten "nasty bird"! Såg att din dotter på Irland tittade in, va\’ kul. Sköt väl om dig nu så du bli kry och rask!Lillasyster kramar

    14 januari, 2009 kl. 11:18

  2. Windows Live

    Om du inte hör musiken så kan det bero på att du har en annan webläsare än den personen. Jag hör somligas musik…andras inte.Om inställningarna…det var det jag menade. Om du har inställningarna på offentligt så kan alla komma in och hälsa på. Vill man sen av nån anledning inte ha det så så kan man begränsa! Så har du "offentligt" så är din sida öppen 🙂

    14 januari, 2009 kl. 18:53

  3. berit

    Har du en liten högtalaikon längst ner i högra hörnet? Klicka på den och se till att den inte är avstängd. Att det inte sitter en bock i rutan stäng av.HälsningarBerit

    17 januari, 2009 kl. 16:46

Kommentera

