Hic et nunc/ Här och nu

Torsdag 15 januari-09

Ikväll blir nog inte så mycket skrivet eftersom jag haft en hektisk dag.Då tycker man väl att det borde finnas mycket att skriva om men det blir svårt att sovra  dessutom är det ingen intressant läsning. Inga nya kort har jag heller tagit idag så därför lägger jag in ett litet minna här.
Ja så här behöver vi sitta lite till mans.
 
Världen är ur led-ja det sa Shakespear med och det sa min mor och det säger jag.
Vad kan vi göra – jo vara glada och ge kärlek den tid vi har. Lätt att säga, det vet jag men inte alltid lätt att efterleva.—
Jag förstår att det finns så många program som man kan ta till när man gör en bloggsida så man skulle önska det funnes en typ av manual. Det är inte lätt att sitta ensam och försöka hitta i den här djungeln och så är det ju så att man behöver hjälpen just i den minut man stöter på problemen. Undrar om man sedan kan bränna ner det man tex gjort under ett år? Roligt också att man kan nå ut över världen. Nu ska jag avsluta för idag och vi får se vad morgondagen har i sitt sköte
//Gunilla
 
 
2 svar

  1. Quinny

    Ja. så här vi nog suttit alle man en gång i tiden. …sött foto. Jag ser nog vem det är! Nej, min vän jag har inte hittat Antony Hegarty är det en ny stjärna? Fortsätter att leta. Igår somnade jag till musik och sång av Lars Winnerbäck… påminner om tiden när Adam spelade i Withershins. Det var en rolig tid. Kryper till kojs, ska somna till en film ikväll.Godnatt och sov riktigt gott, stig inte upp kl 05.00!Kram, Lillasyster

    15 januari, 2009 kl. 16:56

  2. berit

    Om du går in på youtube.se så kan du hitta många vidioinspelningar av honomHälsningar Berit

    17 januari, 2009 kl. 16:42

Kommentera

