Hic et nunc/ Här och nu

21 januari-09

I morse såg jag gumman Tö slinka runt hörnet med sin kvast men hon får allt vänta för lite längre bort stod kung Bore och höll vakt som ni ser av bilden nedan.
För övrigt har dagen hittils varit lugn. Vädret vårlikt klar himmel och mild luft.Jag har hjälpt B med flygplansbygge.Haft ett givande samtal med prästen om politik och religion.Just nu har jag sköldpaddan som vill att jag ska smälla bubbelplast åt henne.Två gånger har hon tryckt av datorn för mig.Bara att börja om.
Som synes har jag ännu kommit igång med att arbeta med min sidas layout.Jag behöver mer på "fötterna" som man brukar säga.Nu ska jag iväg och kommer hem lite senare ikväll.
//Gunilla
Kommentera

