Hic et nunc/ Här och nu

26 januari -09

Denna älva är målad av Claude A. Shepperson.Jag har en reproduktion och det är den jag fotat.
 
Min dag har varit vardaglig .Diskuterat kyrka och ändring av vigselakten. Dessutom diskuterat den organiserade tjuvjakten på vilda djur som ni kanske såg på TV kl sex i kväll. Det är vidrigt och allt bottnar i pengar. Besinningslöst  utarmar och förgiftar vi vår jord  men jag tror den är stark och kommer att slå tillbaka.Då står vi där små och ynkliga och då hjälper inga pengar.
Undrar var solen är ?
 
Sol -Var är du – Le
Har du slocknat-Ve
Böljan i min sjö fryser
och inga stjärnor lyser
Blomman i sin knopp
vill ju komma opp
//G
 
 
Ett svar

  1. Quinny

    Sådant litet väsen… så vacker, så skör… mycket bra fotat, din kamera är inte alls så dum. Jag tycker så synd om mig själv, kan man det? Får sitta här vid datorn och ladda upp bild efter bild. Tiden bara rinner iväg… Läste om den kinesiska zodiaken, du är orm och jag är bäääääähä, får!Vi hörs, systerLillasyster

    26 januari, 2009 kl. 15:46

Kommentera

