Hic et nunc/ Här och nu

27 januari-09

Sen kväll..
Har inte så mycket att skriva idag. Jag försöker registrera mig på Photobucket men lyckas inte.Kanske beror det på att vid första försöket hade jag block-funktionen på och nu är det tydligen stopp. Har försökt med annat användarnamn och annat lösenordmen det fungerar inte det heller.Tråkigt…Vad att göra??? Kan det vara Norton som nu inte vill ta emot den adressen?
//Gunilla
Ett svar

  1. Quinny

    Har du Norton\’s antivirus? Jag har det och har fått gå in på deras sida och tillåtet vissa delar som egentligen kanske inte skall. Jag stängde in mig förra året så ingen kunde komma in, man får kompromissa.Söta de är de små… E vacker pojke blir säkert en Don Juan, med dessa ögon… flickorna lika söta, personliga… ser allt ett och annat känt drag…Birgitta

    29 januari, 2009 kl. 06:59

Kommentera

