Hic et nunc/ Här och nu

29 januari -09

Jobbigt jobbigt. Kommer inte in på Photobucket.Kanske ska barn i början ha tålamod men det är en av mina svagheter.Det ska gå fort och smidigt men noggrant. Jag undrar om jag stängt igen mitt space för det verkar som folk inte kan komma in Men ni är VÄLKOMNA. Påpeka gärna sådnt ni se är fel eftersom jag är nybörjare.
Tackar på förhand.
//Gunilla
 
Denna söta ängeln fick jag av tomtemor. Gulligt TACK!
Ett svar

  1. marita

    Hej igen!Jag kom in i alla fall! Öppen dörr!Ang photobucket – ge inte upp, ibland får man försöka igen och då funkar det. Om du vill förminska en bild som du satt in i en gästbok så klickar du bara på bilden och får fram små hörn att skjuta i en eller annan riktning.Jag tycker att du går framåt med stormsteg – alla är barn i början och jag känner igen frustrationen. Fråga om du undrar något – vi är ett hjälpsamt folk här på spacet!KraM.

    30 januari, 2009 kl. 18:06

Kommentera

