Hic et nunc/ Här och nu

1 februari-09

Nu återkommer jag efter en dags uppehåll.Haft en del att göra dessutom tar det lite tid för mig att hantera funktionerna med spacet. Först vill jag med nedanstående bild tacka alla som skrivit i min gästbok, så jag inte glömmer någon. Jag har inte hunnit läsa igenom spacen men det kommer allt efterhand.
 Idag kom visserligen inte våren -men ändå något vi saknat – "solen" och faktiskt en klar vinterdag. Tyvärr har jag inte hunnit vara ute mer än till och från bilen.Den har däremot gått i skytteltrafik mellan olika ställen.
I morgon eftermiddag ska jag göra lite hantverk. Gjuta en ängel till en 38 årig flicka som har sitt barnasinne likt en 5-åring.Hennes mor sköter bl a min bror.Kommer att bli fint att se hennes glädje när hon får den.
Jag hade tänkt våga mig på att ändra färger på mitt space. Bara jag inte förstör det jag redan gjort.Undrar om man på något sätt kan låsa det man redan har eller är det bara att akta så man inte trycker "spara". Nu ska jag gå in och se om jag kan få photobucket att förlåta mig.
//Gunilla
 
Ett svar

  1. Quinny

    Tycker du är fin som gjuter en ängel till denna flicka. Vilken underbar gåva. Träffar du Anita och de andra vännerna hälsa från mig. Skulle vilja göra en ängel själv, känner suget. Idag har det varit en vacker dag, vi har ätit "ute"! På altanen var det högsommarvärme…Vacker ros, en ros är alltid en ros.Godnatt min vän och sov gottBirgitta

    1 februari, 2009 kl. 16:20

Kommentera

