Hic et nunc/ Här och nu

Idag

…har inget av större intresse hänt. Jag har suttit och pysslat med mina kort och spacet och det tar tid som alla nog vet. Trots sol och vackert väder har inte tid funnits för mig att gå ut och ta foto. Mycket tid går åt för mig att besöka ett sjukhem.Skulle ha putsat en ängel men den flög iväg till annan ort. För att inte göra bloggen alltför händelselös sätter jag in ett par bilder på min brorsdotter. Hon är fantastisk och har en underbar röst dessutom sjunger hon i ett eget band. Hon har 2 systrar som också är musikaliska.
//Gunilla
 
Ett svar

  1. Quinny

    Go\’middag, Storasyster! Visst har det hänt mycket här! Ny design på spacet, jättefina färger, fina kort på Bosdotter. Tycker verkligen att det mysigt att de alla tre döttrarna är så musikaliska och sysslar med musik. Det är i Taberg det inget händer… sitter som du med mina bilder och det nyaste skriva haiku… Nu skall jag kila till hotellet i Taberg och äta. Det fanns inget gott i min kyl- eller frys… Behöver jag tala om att det snöar… men solen skiner svagt, svagt…Vi hörs, Gunilla och sköt om dig.Kramen, Lillasyster

    10 februari, 2009 kl. 07:57

Kommentera

