Hic et nunc/ Här och nu

Tycker att…

Vardagen är bäst
rutiner skapar trygghet
enkelhet ger lugn.
 
Hittils har dagen bestått av besök och inköp. Ordnat med kläder till en docka, sågat lister som jag behöver, bytt stickprppar till jordat uttag. Inget vidare med mat idag-Felix ärtsoppa men det mättade vilket är viktigast. Nu ska jag packa lite paket och skicka iväg till "over there", därefter ska jag vara barnvakt. Kommer hem sent ikväll och då tittar jag in igen.
//Gunilla
 
Ett svar

  1. marita

    Den lugna lunken,varje dag den andra lik,passar också mig.KraMarita.

    11 februari, 2009 kl. 13:01

Kommentera

