Hic et nunc/ Här och nu

Snart så…

…är fredagen den 13 till ända och Alla Hjärtans Dag tar över. ……Sitter i mina funderingar och läst lite av Kahlil Gibran-"En liten tid,ett ögonblicks vila i vindens armar…" Mörkret omsluter mig, tystnaden är fullständig, katten spinner under skrivbordslampan och jag trivs. Vill skicka min morgonKram till Lillasyster, mina barn och barnbarn om de läser min blogg. Er älskar jag innerligt.Kanske lillebror på andra sidan jordklotet går in här och då säger jag Stor Kram och Lycka till.
//Gunilla
 
Ett svar

  1. marita

    Jag önskar dig en dag fylld av värme och kärlek!<3KraM.

    14 februari, 2009 kl. 06:43

Kommentera

