Hic et nunc/ Här och nu

Pulsade lite…

…i skogen och tog några kort. Tycker bara mina kort blir för mörka. Jag skyller på kameran, andra skyller på mig. Låt så vara jag har lagtin dem i alla fall. Ännu har dagen inte varit särskilt händelserik. Drack kaffe tillsammans med bror och syskonbarn. Härliga människor.Glaset ramlade ur mina glasögon så jag tog fram 2 komponentslim och tryckte ihop dem så nu får vi se om de håller. Jag tänker gå och köpa 2 bingolotter till i kväll och givetvis hoppas jag på att vinna ….en bil….hm inte……..kanske en ny bingolott.Funderar på vilken bild jag ska lägga till i bloggen.. tar nog 2 eller 3.
//Gunilla
Vår slalombacke
Skogen Ekhagen
 
4 svar

  1. Quinny

    Visst, min fina Storasyster skall du vinna en bil. Jag håller båda tummarna och det gör F också. Vilka fina bilder du tagit. Det är vackert i naturen nu när det är vitt och när solen skiner. Passa på att fota! Bilderna är inte för mörka, nähä… Jaså, du har gjort en Quinny med dina glasögon? Det håller med ett sådant lim, akta dig så inte fingrarna fastnar medan du håller ihop bågen!! Min tumme gjorde det och skinnet följde med… :=((. Ha\’ en skön söndagskväll, nu skall jag jobba lite, hör och häpna! Kram till dig min StorasysterLilla Ysta

    15 februari, 2009 kl. 14:18

  2. Tina

    Ja jag tycker dina bilder är jättefina. Jag är då ingen fotograf alls men jag sätter in mina bilder ändå så fundera inte på det för dina är ju super ju. Du hade en mysig promenad i snön ser jag. Sen fika med släkten mysigt du.Det var inget bra att dina glas ramlade ur tror du att du kan fixa det själv med lim? Det är väl inte lätt att få i dom rätt. Ja när jag skriver detta till dej är det bara en halv timma kvar på Bingon jag hoppas verkligen du har haft tur nu.Ha det så gott.Kramizzzz från Tina

    15 februari, 2009 kl. 15:32

  3. Quinny

    Bilden är vacker! Mycket vacker till och med. Jag missade nog den… förlåt, Storasyster! En liten Ysta

    15 februari, 2009 kl. 15:37

  4. berit

    Har du så nära till slalombacken. Det var många år sedan jag åkte skidor. Vi har snö här i skåne också men i Köpenhamn fanns det inget kvar. Glyptoteket är ett underbart ställe. Som du såg tog jag många foton. Vi fortsatte sedan till Planetariet men de bilderna sparar jag till i morgonGod natt. Sov så gott

    15 februari, 2009 kl. 18:26

Kommentera

