Hic et nunc/ Här och nu

Idag …..

…min Fars födelsedag men han har varit borta i många år. Visst far tankarna iväg och minnena kommer när det är speciella  dagar. Jag har en del äldre foton på min släkt så egentligen borde jag skapa ett album och lägga in dem där,för som det nu är, finns en del som vanliga foto och en del har jag scannat och lagt på en CD någonstans. Det får bli ett projekt. Har suttit och funderat över om jag vågar gå in och byta lite färger på sidan, kanske väntar jag lite. Jag infogade en ros i gästboken men tog bort den för att jag tyckte sidan blev rörig med för mycket färger. Som den nu är tycker jag inte det är något bra helhetsintryck. Dagen har passerat ganska oförmärkt och blir som nu snart till natt, så jag säger God Natt//
Gunilla
 
Ett svar

  1. marita

    God Natt själv kära vän!Om du går in för att byta lite utseende på sidan så kan du alltid låta bli att spara om du inte blir nöjd. Då har du kvar det gamla vanliga tills dess att du försöker igen.KraMarita.

    17 februari, 2009 kl. 17:32

Kommentera

