Hic et nunc/ Här och nu

Ännu har inget…

…speciellt hänt denna dagen men den är ju inte slut ännu.
Kopierade en bild i går kväll som lade sig på mitt skrivbord och blockerade men nu har jag lyckats få bort den men med påföljd att jag tror att jag även raderade en systemfil. Jag får prata med sonen när han kommer hem igen.Bilden jag hämtade såg ut som nedan.
Att så triviala händelser kan störa ens sinnesfrid. Jag är ständigt rädd för att förstöra programmen eller för att få virus. Måste ju alltid stänga ner Norton för att kunna komma in i photobucket vilket jag tycker är konstigt. Min kamera ligger på byrån och batterierna tappar sin kraft i brist på användande men jag har inte glömt den.Just nu sitter jag och fryser och funderar på om jag orkar ge mig ut igen men det måste jag. Kom och tänka på det.Quinny skrev något om det idag "Den fria viljan" .
//Gunilla
Kommentera

