Hic et nunc/ Här och nu

Undrar om..

..detta väder skall bestå och våren börjar göra sitt intåg. Kanske… I vilket fall som helst, här droppar och töar det rejält. Grått och blaskigt. Var och köpte några böcker idag varav en tillhörde bokrean. Såg många böcker jag skulle vilja läsa men det finns ju faktiskt bibliotek. Dessutom har jag betalat en massa räkningar åt min son som jag förut nämt befinner sig på New Zealand.Nu går väl som jag fattat Vasaloppet på söndag. Damernas har redan varit och min dotters träningskompis, 58 år  kom på femte plats i länet. Det är värt att applådera. Grattis! Himmel och hav- sjö är något som alltid fascinerat mig trots att man ser den varje dag. I går tog jag foto som jag beskurit eftersom det var himlen som var föremålet för min känsla.
En skön kväll till den som läser min blogg.
//Gunilla
2 svar

  1. Quinny

    Ser man på… vilka vackra himlar det finns överallt utan hos mig! Minns du Ålandsflickan? Titta på mitt space och tänk efter…Kram till dig, StorasysterLilla Ysta

    25 februari, 2009 kl. 15:00

  2. Michèle

    Vi kan kommunicera på engelska ? Jag använder en översättare på Internet för att skriva till dig på svenska .Jag har en vän som har gjort flera pilgrimsfärder till Compostela . Han har en blogg. du vill ha hans adress ? . God kväll

    26 februari, 2009 kl. 11:04

Kommentera

