Hic et nunc/ Här och nu

Tack A att du ringde..

…till din morbror. skönt att höra att allt är väl om än inte landet mår väl. Jag är hemma i natt och går genast till sängs för att vakna i morgon med nya krafter om Gud så vill. Håller på och läser en bok av Å. Lindeborg som jag tänker avsluta innan jag somnar.
//Gunilla
Ett svar

  1. Quinny

    Godkväll min kära Storasyster, jag har suttit en stund framför datorn och jag har skrivit och sen spelat lite spel. Mahjong är jag mycket glad i… Om du händelsevis skulle komma in ikväll så vet du att jag tänkt på dig hela dagen och önskar dig nu en riktigt god natt med god sömn. Om det inte blir så hörs vi av imorgon. Jag är hungrig… håller på att försöka gå ner några kilon, men lyckas jag inte får jag väl köpa mig ett tält!Ta\’r mig en lite kvällsmacka… En stor och varm kram till dig, StorasysterLilla Ysta

    3 mars, 2009 kl. 16:34

Kommentera

