Hic et nunc/ Här och nu

Har varit…

…borta från spacet några dagar och kommer förmodligen att vara det lite till. Återkommer…..
" en liten tid, ett ögonblicks vila i vindens armar…"
//Gunilla
2 svar

  1. Quinny

    Kära, Storasyster, tack för du hörde av dig. Klart att jag känner en stor olust själv och jag känner med dig varje minut. Idag har jag varit hos Emia och Elvira, Adam hade övertidsarbete. Vi var på Max och åt pizza och sedan for vi hem till dem och jag är nyss hemkommen. Imorgon blir det ut och resa… Åker tidig morgon och beräknar vara hemma till kvällningen. Jag hör av mig till dig. Hoppas kvällen blir ljus och att natten ger ro och styrka till ännu en ny dag.Saknar dig, min Storasyster. Lilla Ysta

    4 mars, 2009 kl. 15:23

  2. berit

    Hej! Rart av dig att bekymra dig om min bil. Den var inne på verkstan för oljeläckade och något med kylaren. Nu går den bra . Härligt med vårblommor igen.

    7 mars, 2009 kl. 08:43

Kommentera

