Hic et nunc/ Här och nu

Inget blir som förr….

…men livet går vidare och man får vara tacksam för varje morgon man vaknar till ett friskt liv.
Jag vill tacka min underbara själsliga lillasyster Birgitta för en vacker  kondoleansbukett . Se foto.
 
Så vill jag också tacka dig Babbi för dina värmande ord i rätt tid.
 
Jag har haft och kommer att ha mycket att stå i framöver men sedan kommer våren och med den kanske glädje och en harmoni med naturen och dess knoppning och blommor. Får gör ett försök att komma ut och ta lite foto. Visserligen är jag inte så kunnig men jag får skapa efter den nivå jag står på. Ska försöka återkomma med lite mer intressanta bloggar än det har varit senaste tiden.Nu ska jag gå runt lite och titta på space och så ska jag se om blocket har någon bäddsoffa och en liten bil till mig.
Kramar
//Gunilla
2 svar

  1. Quinny

    Min Storasyster, jag är glad om blommorna passade. Det var en tanke, en tanke att du förstod att vi känner med dig. Ingen stort, inget svulstigt, precis sådana som vi är. Jag vet att förlora sin bror är en stor förlust, men vi plockas en och en, så fånga dagen, ögonblicken… våra känslor i detta ögonblick är sorgsna, hurdana skall då dina vara, jag har en stor kärlek för dig, min själsliga Storasyster och vi skall i den framtid vi har göra vår väg så trevlig vi kan.Kramar varmt om dig, både Frederick och jag, vi hörs och ses!Lilla Ysta

    10 mars, 2009 kl. 16:14

  2. Tina

    Ja jag har förstått att den inte var bra hos dej men jag visste ju inte vad. Nu ser jag att du mist din broder. Jag beklagar verkligen. Vet hur det är att mista nära och kära. Hoppas nu du finner dej en liten bil och en bäddsoffa.Ta nu hand om dej och var rädd om dej.Kram från Tina

    10 mars, 2009 kl. 17:29

Kommentera

