Hic et nunc/ Här och nu

Tog en promend…

..till kyrkogården. Det är idag för 3 år sedan min mor gick bort. Vädret är soligt men kallt. Jag gick dessutom en promenad utmed  Vättern men det var inte så´skönt som det ser ut. Jag var dessutom hemma hos min dotter en stund och där ville jag se ur det såg ut när man gick in på mitt space. Kunde inte se en bildsom kom från Photobucket så jag förmodar att de som inte registrerat sig och har pb kan heller inte få upp de bilderna. Det är synd för i så fall kan inte oinvigda och de i andra länder se HTLM bilderna. Eller är det jag som missuppfattat. Dessutom verkar det som ingen kan se mitt album med bloggbilder. Är det någon som vet???
//Gunilla
 
Ett svar

  1. Quinny

    Nej, min fina storasyster, jag saknar ännu bloggbilderna! Men jag njuter av de nya bilderna. Läs kommentarer… Jag har ringt till Högskolan idag, jodå, det gick för sig att söka, kunde kanske visa upp några alster i en portfolio + en liten berättelse om mitt arbetsliv! Knäna började skaka… vågar jag? Den kvot jag söker i är inte stor, men det kan ju finnas ess där också…Vad gott du har det som kan gå promenader utmed Vättern och det finns även andra fina promenadstråk. Jag saknar vattnet, mina promenader blir mest i skog. Jag njuter då också, men lite omväxling vore inte att förakta… eller? Kommer ner till dig, när allt lagt sig. Förresten såg du om vår sten fortfarande var borta? Eller var den renskurad och namnet glänste i guld!!!!Kramar om dig, min kära Storasyster, vi hörs, ha det riktigt bra tills dess.

    18 mars, 2009 kl. 12:35

Kommentera

