Hic et nunc/ Här och nu

Blev så trött…

..skulle försöka fixa med  månadshoroskopet men klarar det inte . Alltså får det vara till kvällen. Har promenerat runt Västersjön 3,5 km och det tog på krafterna. En liten bild hann jag ta innan batterierna tog slut. Ska äta lite och sedan stryka. För mycket snurrar runt mig just nu. Svårt att samla tankar…..
Ett svar

  1. Michèle

    Jag försöker läsa din blogg med översättningen . Det är inte lätt, men jag förstår lite . Me jag ser bilderna på din blogg . Det är en sjö antar jag . Det verkar väldigt tyst . Jag var med mina barn i dessa dagar : min dotter Figeac, min son till limoges . Jag har en dotter i Briançon, och en son i närheten av mig .Bon week-end

    21 mars, 2009 kl. 09:50

Kommentera

