Hic et nunc/ Här och nu

Tog en promenad…

..kunde se Visingsö från stranden
Gick Starrgatan hem och fick se en del Scilla
Dessutom fick jag se dessa blommor som jag inte vet vad de heter.
//Gunilla
 
3 svar

  1. K

    Vad fina vårtecken! Och fin blogg! Jag kommer tillbaka, var så säker. Och tack för att du besökte min blogg!Det är verkligen lyckostunder att få nya besök och kommentarer!

    22 mars, 2009 kl. 02:55

  2. Åsa

    Åh vad härligt! Uppe hos mig är det fortfarande snövitt, men hoppet om vår lever även här.

    22 mars, 2009 kl. 04:18

  3. berit

    Det är julrosor. Visst ä de fina. Vackert foto från Vätterns strand

    27 mars, 2009 kl. 06:03

Kommentera

