Hic et nunc/ Här och nu

Nu ska jag börja smygträna..

— för det var ett tag sedan jag skrev. Jag har allt tänkt på mitt space men tyvärr datorn har varit ockuperad av barnbarn kompisar och kusiner. Jag har faktiskt kollat dem ganska ofta för jag märker att det finns mycket råheter att hämta på You Tube mm, så säg inte att barn inte blir influerade av vad de ser på dator och TV. Vi har haft många trevliga aktiviteter och vädret har varit strålande. Jönköping har faktiskt en hel del aktiviteter för ungdomar. Vi hade en heldag på museet och biblioteket som hade Allmogedag. Dessutom hade vi ju Motormäsan på Elmia. Det var ju festligt att se alla dessa välskötta gamla bilar och motrcyklar.
Lägger in lite nostalgi
 
 
 
 
Ja vi har hunnit avverka museer, Uptech, KFUM "ungdomens hus". De har ett gedigert program med biljard ,inlines, skateord tennis,pingis ,disco mm mm. Ja summan av kardemumman så har allt gått bra. Själv är jag en aning trött så jag går nu till sängs och njuter av att få bre´ut mig ensam i min säng. Innan hade jag Sasha som var som en liten väderkvarn.
Godnatt //Gunilla
Ett svar

  1. Quinny

    Härligt! Både att få bre\’ ut sig i slafen och slippa väderkvarnar och dessa mc och bilar. Visst är det nostalgi… Jag tycker om "vackra" bilar… designade efter personlighet.Kram, min Storasyster och hoppas du sov gott.

    16 april, 2009 kl. 10:34

Kommentera

