Hic et nunc/ Här och nu

Kom nyss in…

 
…efter en skön liten promenad. Några bilder blev det som jag lägger till i aprilalbumet. Nu ska jag låta städtanten i mig komma fram för en timma. Kommer in en stund till kvällen.
//Gunilla
 
2 svar

  1. Quinny

    Vilken underbar bild, så många vackra nyanser. Om Torben Gruts ritat stadion vet jag inte men han har ritat Sv Ambassaden i Helsingfors med drag av Sthlms slott.Vi hörs… kram

    16 april, 2009 kl. 10:53

  2. Inger

    Hej Låta städtanten i dig komma fram :0) vilket härligt uttryck ,det gillade jag Så skall jag kanske tänka när det är dags för hennes entre Tack oxå för att du hälsade på KRAM

    26 april, 2009 kl. 06:26

Kommentera

