Hic et nunc/ Här och nu

1 maj, solig men kall..

…vårdag. Många kanske är ute och  lyssnar på förstamaj tal andra jobbar med sina trädgårdar. Vore bra att ha en liten hjölpreda som man ser på länken här inunder. Jag ska ta en liten cykeltur och se hur växtligheten förändrat sig. Kommer nog senare att sätta enbild på vår gravsten som nu kommit på plats, mest för  att min familj på Irland ska få tillgång att se. Får nu se om länken fungerar.
//Gunilla
 
2 svar

  1. Tina

    Hej vännen. Här har vi haft en riktigt go "VI"-dag i dag. Bara skämt bort oss själva. Ätit middag ute och eftermiddags kaffe hos goda vänner. Fixat dynor till altanen och klätt upp Gunnar för sommaren. Ja du vi har med andra ord haft en jättebra dag. Hoppas du också kunnat ha en jättego dag. Du vad söt länk du satt in här. Jag vill också ha en sån trädgårdstomte.Ha nu en fortsatt go helg.Kram Tina

    1 maj, 2009 kl. 16:23

  2. Quinny

    Söt länk om den lille hjälpredan! Länken fungerade fin, så hoppas irländarna kan se den. Vi har haft en fin tur några dagar, det vet du ju om, men det känns bra att komma hem också. Smälta lite av intrycken, titta på alla bilder jag har tagit, vet inte vad jag skall börja. Hoppas jag får en visit endera dagen i denna veckan? Längtar efter att få träffa dig…Storkram till dig min StorasysterLilla Ysta

    5 maj, 2009 kl. 04:07

Kommentera

