Hic et nunc/ Här och nu

Com hems fall…

…lät något. I går kväll trodde jag att min dator falerade, även min telefon men det visade sig att Com hem fått fel på en sändare så alla deras kunder blev utslagna. Idag är det igång igen. Ska till stan`och tänkte ta cykel men eftersom det duggar så får det väl bli bilen trots att det är tjurigt med parkering. Återkommer lite senare.
//Gunilla
 
2 svar

  1. Anja

    Irlandarna har minsann suttit pa Kilkennys numera enda internet cafè och skrattat gott at bade nalle och tomte. Dessutom fick vi (Anja och Bonnie) lite mer tips till tradgarden. Jag kanner mig annars som bade tomte och nalle i en och samma person. Njuter av bloggen. Den ger mig nagra minuter av bade minnen, gladje och ro. Tack lilla Mamman!

    6 maj, 2009 kl. 06:44

  2. Michèle

    hej Tack för din resa på min blogg. Jag såg dina bilder, j\’aime beaucoup. Jag har inte översatt alla dina biljetter, men jag kommer att göra det. Je t\’embrasse

    6 maj, 2009 kl. 11:05

Kommentera

