Hic et nunc/ Här och nu

Dataproblem…………….

3 svar

  1. Quinny

    Min kära storsyster, har du inte fått någon hjälp? Förstår det är ju inte hjälpen är så lägligt till hands. Nu blev jag verkligen ledsen… så jobbigt som det är med dataproblem. Ringde dig i eftermiddags men ingen svarade, du kanske var ute med lilla Louise. Vilken dag vi haft här uppe idag, sol, varmt men blåsigt. Äppelblommorna är nästan utslagna, lyser så där härligt rosa i kvällningen. Idag har jag flamsat lite för mig själv, jag vill berätta för dig… kanske slår en signal… Imorgon hörs vi om inte annat, jag skall snart hoppa i säng. Hoppas jag minns vad det var jag skulle berätta!!Stor godnattkram Lilla Ysta

    10 maj, 2009 kl. 15:03

  2. windows

    Hoppas du får ordning på datorn….Kram från Babbi

    11 maj, 2009 kl. 13:13

  3. Tina

    Oj då det var inte kul. Hoppas det fixar sej.Kram Tina

    11 maj, 2009 kl. 13:23

Kommentera

