Hic et nunc/ Här och nu

Godnatt..

Kom hem vid niotiden och satte mig då och laddade in kamerans skörd idag. Menar inte att någon behöver titta på all mina bilder och kanske de inte är så bra heller men jag tycker det är roligt och som "Babbi" skrev, "man ska göra det man tycker är kul". Dessutom tar det udden av sorger och besvärligheter att se naturens skönhet genom kameraögat.
Det öppnar dörrar till slutna rum.
//Gunilla
Allt lägger sig till ro även naturen Godnatt!
 
 
4 svar

  1. Quinny

    Visst är dina bilder bra och man gör som Babbi sa, det som är roligt. Jag har hållit på i evigheter tycker jag och har inte tröttnat ännu. Min själ mår bra av fotografering och så länge den gör det, fortsätter jag – vi-. Man ser sin värld lite annorlunda genom kameraögat. Kram storasyster, idag blir det shopping med Emia… Hämtar henne från skolan vid ettiden. Vet du hennes skola är rigorös, släpper inte ut ett barn utan att det är meddelat i förväg. Så jag aviserade min ankomst igår.Gäller nog småklasserna, men mitt lilla kontrollbehov blev stillat.Lilla Ysta, kram kram kram

    14 maj, 2009 kl. 03:54

  2. marita

    Hej Gunillan!Tack för ännu en betagande bild över vattnet.Jag kom just in från en fototur i regnet – det lär ju vara ett bra ljus när det är riktigt mulet. Bra för sjäen är det alla gånger!KraM.

    14 maj, 2009 kl. 06:11

  3. Michèle

    Tack för ert stöd . Din kommentar berörde mig mycket . Det är underbart att ha dig som vän . Jag är bättre . Tu as mis de bien jolies photos sur ton espace . Je traduirai tes billets en rentrant :je pars en Alsace samedi pour 4 jours . Je te souhaite une bonne soirée . Bisous

    14 maj, 2009 kl. 13:10

  4. Tina

    Underbart vacker rofylld bild. Njuter. Jag tycker också om att fota men det är på mycket låg nivå. Jag har ingen bra kamera precis. Har funderat på en ny. Tycker jag skulle vilja kunna soma bättre och det är min kamera dålig på. Så mina kort blir "hellre än bra".Visst drömmer man sej bort när man går runt och kollar på korten hos dej och det tycker jag är så mysigt.Tack för hälsningen hos mej vännen.Nu hoppas jag att du ska kunna ha det bra och kunna njuta av denna underbara tid vi har nu.Kram Tina

    14 maj, 2009 kl. 17:43

Kommentera

