Hic et nunc/ Här och nu

Funderingar…

..angående varför det alltid uppstår små eller stora problem med dator och spaceprogrammet. Nu plötsligt har jag inget ljud från högtalarna. Sitter och försöker komma på varför men sådan stjäl tid . Dessutom finns många av  mina blogginlägg inte kvar.Alltså får jag sitta här och knöla en stund.
//Gunilla
3 svar

  1. windows

    Nej men vad trist! Det är nåt jag aldrig råkat ut för…jag har haft andra problem. Hoppas det löser sig för dig…lycka till!

    2 juni, 2009 kl. 14:35

  2. Tina

    Detta var inget vidare kul. Ja nu hoppas vi ju att du finner på råd och att det löser sej.Har som Babbi inte drabbats av sånt här men man vet ju inte spaces kan det gå troll i ibland har jag fått erfara. Hoppas din dag för övrigt varit bra. Jag har tillbringat min med mor. Tog ut henne på en shopping ronda det gillade hon. Roligt om man kan glädja nån.Ha det nu så bra.Kram Tina

    2 juni, 2009 kl. 16:16

  3. Quinny

    Godmorgon, min fina Storasyster! Hoppas du inte suttit uppe inatt för att knöla med spacet? Visst är det otrevligt när det uppstår problem med datorn och då kanske mest spacet. Du vet ju att jag har haft många problem under tiden jag varit här, men av någon anledning har jag lyckats rätta till en del på bekostnad av att något annat blivit fel. Några behövande dll-filer fattas och det skapar oreda i andra program.Idag är det en "lustig" väderlek här hemma. Sol, storm, regn om vartannat. Det gör att mitt huvud känns så tungt… Adam fick väcka mig imorse, han kom tillbaka med min bil, som han lånat. 07.30 sov jag som en gris, obs ingen Lortgris… Vi hör av varandra, idag blir det en allmän slappardag… kanske jag syr…Saknar digLilla Ysta

    3 juni, 2009 kl. 07:13

Kommentera

