Hic et nunc/ Här och nu

Solen har kommit…

…efter en dag med regn och kyla. Var och tog emot mitt brorsbarnbarn som hade sin examensdag idag. Regnet öste ner då de gav sig iväg på lastbilarna. Paraplyerna trängdes med varandra så man visste inte vem som fanns var. Mitt stackars barnbarn kom bort i mängden och jag hittade honom gråtande hos en äldre dam. Tur att det avslutade så väl.Ja det blir rörigt för små barn som bara  ser en massa ben runtomkring sig. Nu minns jag lite soligare dagar med ännu en någotsånär ljus bild.
3 svar

  1. windows

    Stackaren…jag minns paniken när jag tappade bort mina föräldrar ibland som liten..hua!Vilken fantastisk bild! Så mycket spännande detaljer och härlig färg och skärpa…en tio-poängare!Ha en skön helg! Kramen..

    5 juni, 2009 kl. 20:06

  2. geneviève

    bONJOUR, jene fais pas de progres dans votre langue, mais surtout je ne fait pas l\’effot de traduire….vos photos sont magnifique, j\’en veux encore.passez un Bon Dimanche, je vous embrasse…….

    6 juni, 2009 kl. 11:07

  3. Inger

    HEJ USCH Det är det värsta scenario som finns.Var på ett varuhus då min upptäckarnyfikne son försvann i ett hujj Han var och är än snabb När paniken började komma krypandes och rösten började gå upp i falsett fick jag syn på honom där han satt på en snurrande reklampelare med en bil En röd amerikanare på Där satt han i godan ro och njöt..Vilken magisk sagobild .Hoppas att din dag blir lika skön och magisk Kram

    7 juni, 2009 kl. 04:28

Kommentera

