Hic et nunc/ Här och nu

Dagens födelsedagsbarn..

…vill jag ge denna ros. Detta är ett datum jag aldrig glömt. Det sitter säkert fast i mitt minne . Vänskap är en gåva som ska behandlas med varsam hand. Ett givande och tagande med kärleksfullhet,förtrolighet och ärlighet.
//Gunilla
4 svar

  1. Michèle

    très jolies ces roses ! Oui, Demis Roussos est toujours là, il vient de faire un nouvel album qui s\’appelle "Demis" . Il participait à une émission de Télé cet après-midi . Essaye d\’aller voir à cette adresse :http://www.telleestmatele.com/article-32622972.htmlTu pourras voir un clip et l\’extrait d\’un autre Bonne soirée . Bises

    14 juni, 2009 kl. 12:19

  2. Quinny

    Min, älskade Storasyster, min vän Gunilla! Tack, åter tack, för de underbara ord du skriver. En underbar ros ger du mig också… Jag är så glad jag har dig och de dagar som vi av någon anledning inte hörs av är gråa och dystra. De dagar går solen i moln. Jag är glad idag, jag fick tala med dig igår och när jag nu läser dessa sanna men vackra rader trillar tårarna utför mina kinder, både av glädje och tacksamhet.Min födelsedag är det inte många som vet, men du är en… jag firade den på Stora Mosse och sedan enkel lunch på Café Timjan i närheten. Solen sken, det slutade inte att blåsa, men var fint ändå. Så då, börjar ett nytt år för mig… jag hoppas jag kan ta\’ vara på det?En innerlig kram, till dig min själsliga syster, ibland känner jag att det bara finns du och jag.Längtar att få träffa dig imorgon!Lilla Ysta, din vän alltid Birgitta

    15 juni, 2009 kl. 07:29

  3. windows

    Instämmer i gratulationshälsningen till Mrs Q 😀

    15 juni, 2009 kl. 08:34

  4. L'Ami

    Les Roses…mes fleurs préférées…Mais Attention ! Elles piquent commeles Belles Femmes…..Gilbert

    19 juni, 2009 kl. 18:28

Kommentera

