Hic et nunc/ Här och nu

På väg ut till…

…min allra käraste vän och lillasyster körde jag in på en liten privat parkering för att ta ett foto på Taberg som reste sig upp som stora "Mårran". Plötsligt  dök en stilig man fram och hoppsan då var det min lillasysters andra hälft jag träffade på där.Jag tog mitt kort som ses nedan därefter åkte jag vidare till min själsfrände. Tack för en underbar dag, Tack för att du finns, Tack för det vi haft tillsammans och jag hoppas vi kommer att få ha varandra länge till.
Kram God Natt
Taberg sedd från vägen mot Månsarp.
2 svar

  1. L'Ami

    Il doit être superbe ce coin magnifique..Je suis un fan de la Beauté de la Nature…Bises…L\’Ami Gilbert

    19 juni, 2009 kl. 18:23

  2. berit

    Påminner faktiskt om Morran med ett litet snett leende.

    22 juni, 2009 kl. 17:24

Kommentera

