Hic et nunc/ Här och nu

Solig och varm dag..

..och jag har varit på landet några timmar men aktar mig för solen trots det blir jag brun vilket jag inte vill. På eftermiddagen satt jag och gjorde färdigt en sommarväska vävd av gamla skjortor fodrad med mörkblått tyg. Den fick dessutom ett  stort innerfack med dragkedja. Kanske man skulle kunna sälja sådana här. Nu ska jag sätta mig och studera lite vilket tar emot men måste…..
//Gunilla
 
3 svar

  1. Quinny

    Tittar in på kvällskvisten. Först skall jag ge dig en komplimang för den fina väskan du vävt. Det blev en jättefin sommarväska av de där skjortorna!! Tror säkert man skulle kunna sälja sådana väskor. Sedan hötter jag lite med pekfingret och säger aja baja, visst ska du studera! Hur motbjudande det än känns… Vet hur det är, Storasyster, det gäller att riktigt ta\’ sig i kragen ibland och ibland hjälper inte ens det. Fick besöka av både Elvira och Oliver idag. Jag har lite news till dig…Sov nu gott, va lite nyfiken… vi hörs i morgon!Stor. varm sommarkram till digLilla Ysta

    25 juni, 2009 kl. 16:58

  2. L'Ami

    Que voilà un joli sac pour aller en vacances au bord la mer…Bon Week End mon Amie Gunilla….Bises de l\’Ami Gilbert

    26 juni, 2009 kl. 18:06

  3. geneviève

    joli sac pour faire di shopping……c\’est toi qui l\’a fait Bravo…..Bzzzzzz

    28 juni, 2009 kl. 12:17

Kommentera

