Hic et nunc/ Här och nu

Underbar sommardag..

..som jag tänker ta mig en cykelrunda i. Lägger till en målning jag har av en känd jönköpingsprofil. Detvar på den tiden vi hade spårvägsförbindelse i stan´.Här kommer en spårvagn åkande över, som det hette dialektalt  "Vinnebroa". Till höger syns Stora hotellet som idag är nyrenoverat och tjusigt värre. Jag återkommer till kvällen får vi se om jag har ett bättre foto på solnedgången.
//Gunilla
3 svar

  1. geneviève

    le "vieux tram"::::::::: nous avons, maintenant des tras très modernes

    28 juni, 2009 kl. 12:14

  2. Quinny

    Mycket fin tavla!! …men det var inte den. Den här hade gjort susen för F, nu målar inte konstnären några flerg vagnar. Så har han sagt, men, men… Var riktigt rädd om den!!KramLilla Ysta den tysta 😉

    28 juni, 2009 kl. 14:32

  3. L'Ami

    Très joli ce tableau,l\’averse de pluie est bien rendue…

    28 juni, 2009 kl. 15:35

Kommentera

