Hic et nunc/ Här och nu

Nu har jag…

..suttit och ramat in en del foton min son och jag varit ute och tagit med min kamera.  Inte något kort har jag bildbehandlat utan de är original. Önskar de som besöker min sida en skön och trevlig helg trots regn som förebådas.
Kram från Gunilla
 
 
5 svar

  1. Skyttenman

    Störtsköna bilder! Ha en bra kväll!

    18 juli, 2009 kl. 12:05

  2. Quinny

    Gott att sitta inne och pula lite med sina konstverk! Jag har varit i sta\’n idag igen och tog en sväng till Rosariet. Det börjar blir tunt med rosor, de är illa åtgångna av regn och blåst. Fick ett par bilder. Annars allt lugnt, haft Adam till middag och resten av dagen har gått åt till lite plockande av ditt och datt.Hörs av imorgon, ha en skön kväll och godnatt min Storasyster och sov så gott!Kramar till dig Lilla Ysta

    18 juli, 2009 kl. 15:24

  3. marita

    Önskar dig en skön helg tillbaka!Vilka vackra bilder du har fått till!Vatten är alltid tilltalande och blomman i varma färger är fantastisk!Det känns nästan som om den är på väg ut ur skärmen!Läckert med macro och replikerna i den diffusa bakgrunden.Grattis!KraM.

    18 juli, 2009 kl. 15:36

  4. windows

    Och dom är minst lika bra som redigerade bilder! Ha en skön helg du oxå!

    18 juli, 2009 kl. 19:18

  5. Inger

    Hej Här skiner solen och sätter fart på dom rackarns bromsarna Såg en huggorm på vägen ,den var död Kanske hade någon fågel tappat den i sin flykt Vackra bilder Önskar dig en lika kraftfull & behagfull dag som forsen styrka & skönhet KRAM

    19 juli, 2009 kl. 03:42

Kommentera

