Hic et nunc/ Här och nu

vill visa en bild…

…tagen av min dotter i deras trädgård på Irland. Detta är en Vallmo och för mig mycket ovanlig. Tror aldrig jag sett denna sort.
//Gunilla
6 svar

  1. windows

    Oj så vacker….jag har heller aldrig sett en sån!

    18 augusti, 2009 kl. 14:08

  2. Quinny

    Vallmo…? I alla fall en mycket vacker vallmo och säkert rar i sin genre. …men får en vallmo ses ut hur som helst? (skämt). Mycket bra bild, skarp och fina färger, en eloge till dottern.Kram Lilla Ysta

    18 augusti, 2009 kl. 14:12

  3. Bee

    Vill ha i min trädgård…tjusig..Kram/Beekay

    18 augusti, 2009 kl. 14:59

  4. Michèle

    Bonsoir GunillaMoi non plus je ne connaissais pas . Je croyais que tous les coquelicot étaient rouges ! Ta fille est bien loin de la Suède ! Bonne fin de soirée . Bisous

    18 augusti, 2009 kl. 15:48

  5. marita

    ÅHH!Vill ha, vill ha!Den är verkligen något utöver det vanliga. Helt enkelt jättevacker.KraM.

    20 augusti, 2009 kl. 15:25

  6. Tina

    JÄTTEVACKER JU !!!! Undrar om den finns i Sverige?.Ha en go helg nu vännen. Kram Tina

    20 augusti, 2009 kl. 15:31

Kommentera

