Hic et nunc/ Här och nu

En tidig morgon..

..blev det idag igen trots att inga barn var här. Kanske kommit in i en för mig sämre rytm. Nu tänker jag visa ytterligare ett foto från dotterns trädgård på Irland. En bra dag till mina besökare.
Återkommer //Gunilla
4 svar

  1. Skyttenman

    Fantastisk bild/blomma. Ha en bra dag! / SA

    19 augusti, 2009 kl. 02:51

  2. Quinny

    Är det en art av lilja? Kan ju tro att det finns många vackra blommor och växter på Irland där A bor. Klimatet är som gjort för arter vi aldrig får se växa här hemma. I det fallet måste det vara underbart vackert på Den Gröna Ön. En ovanlig bild, vacker!

    19 augusti, 2009 kl. 02:56

  3. marita

    Det ser ut som en daglilja, tycker jag, men jag har aldrig sett någon i denna häftiga färg.Den är verkligen l\’cker.KraM.

    20 augusti, 2009 kl. 15:40

  4. vindvittra

    Hejsan!!vad fina bilder !!!ja nu får man åter ställa om sig när barn barnen rest hem och vardagen kommer åter hi hi..!!Men det verkar vara gått om fina blåbär . önskar dig en solig och fin helg kram från Kristina

    22 augusti, 2009 kl. 03:43

Kommentera

