Hic et nunc/ Här och nu

Ett stort GRATTIS…

…till min son som har födelsedag idag. Han föddes i staden Poissy i Frankrike . Det var en varm augustinatt och kl var fem min över tolv . Den natten blev han omtalad och fick sittt  smeknamn,i byn Aubergenville ,som "Lillprinsen".
Jag åkte hem till honom och hans hustru Anna i kväll för att gratulera. D blev glad över sina presenter och blomman jag hade med. Man glädjer sig själv mycket då man ser att de gåvor man ger blir till glädje. Efter en stunds pratande fortsatte vi till en chinarestaurang och avnjöt en superb måltid. Där blev vi sittande en bra stund innan vi gav oss av tillbaka hem till sonen för att dricka kaffe med  god mörk choklad. Tiden går fort då man har trevligt så därför är jag nyss hemkommem och ska nu titta in på Tradera där jag satt ut en del till försäljning.
Kram och God Natt till alla mina läsare.
//Gunilla
Ett svar

  1. Michèle

    Grattis på födelsedagen din son . Du tillbringade en stor dag familj . Mon fils ainé a 47 ans, le temps passe trop vite ! Bonne soirée à toi . Je t\’embrasse

    25 augusti, 2009 kl. 17:30

Kommentera

