Hic et nunc/ Här och nu

Blev full i skratt…

…då jag skulle fota den ängel som jag fick klar i morse. Jag har nämligen en katt som blivit kär–i mig–;-) –han förföljer mig vart jag än går. Alltså terroriserade han mig med att också ställa upp framför kameran. Hm…
Ha en trevlig och solig dag.
//Gunilla
6 svar

  1. Inger

    :0) En helt underbar bild..Kram

    29 september, 2009 kl. 04:25

  2. Tina

    En underbart fin liten ängel!! Inte illa att vara så älskad du :)))) Kramizzz från Tina

    29 september, 2009 kl. 15:19

  3. windows

    :D…..

    30 september, 2009 kl. 10:50

  4. Anja

    Haftigt kort! A

    2 oktober, 2009 kl. 09:18

  5. Marianne

    Vilken härlig bild! Jag gillar katter just för att de ärså egensinniga…*L* Ängeln är bedårande,mmm! Tack för din fråga,jag trycker gärna på "knappen" och lägger till dig i mitt nätverk *L* Ha en fortsatt sköööön helg!

    2 oktober, 2009 kl. 15:26

  6. Quinny

    OJ, oj… inte såg den svarte katten! Det blev ju ett fint kort, "smashing"! Bara inte den lilla ängeln vänder sig om…. Ängeln är bedårande och så är Rockys öga…Kram, Storasyster!Lilla Ysta

    5 oktober, 2009 kl. 12:52

Kommentera

