Hic et nunc/ Här och nu

Söndag förmiddag och…

…solen tittar in. Jag har just lagt sista handen vid Lina så nu förpassas hon till samlingen. Ska ta mig en promenad innan mitt silversmide kallar. Idag ska vi först hem till en kurskamrat som är grossist för pärlor och ädelstenar. Dessa importerar hon från China. Kanske bör jag ha med mig en bra slant för man vet aldrig vad som pockar. Till världens alla hörn. Have a wonderful day!!
//Gunilla
LINA 2009-10-04
4 svar

  1. windows

    En sån underbart söt krabat! Ja ta med pengar du…där finns nog en del du vill ha…ha en skön söndag. Kramen..

    4 oktober, 2009 kl. 06:26

  2. Marianne

    Instämmer med Babbi…*L* Jättefin Lina,mmm! Du tycks verkligen vara, inte bara konstnärlig utan ett riktigt energiknippe….*Ler* Vad vädret beträffar så har solen faktiskt tittat fram ett par gånger idag men det evinnerliga blåsandet förtog glädjen,brrrr! Kan "ta" vilket väder som helst men dessa orkanvindar….nix,nej tack! Tack o lov ska det bli bättre i morgon,puh! Ha en skön kväll….Bye!

    4 oktober, 2009 kl. 12:34

  3. Inger

    GOD morgon Spännande med pärlor och ädelstenar..Det sjuder av skaparlusta och kreativitet hos dig och det smittar av sig Tack för det :0) KRAM

    6 oktober, 2009 kl. 02:15

  4. vindvittra

    Åååh….!!! villken fin Lina. kul med pärlor och stenar , man kan ju göra så mycket fint av dem jag känner som Inger att det smittar av sig. önskar dig en fin fortsättning på veckan kram från Kristina

    8 oktober, 2009 kl. 02:11

Kommentera

