Hic et nunc/ Här och nu

Hanna blev inte nöjd…

…med sin klänning. Hon vil ha stickade kläder.  Så det blir bara att sätta igång.
5 svar

  1. Bee

    Det är bäst hon får som hon vill..heheKram / Bill

    9 oktober, 2009 kl. 14:04

  2. Tina

    Men varför är hon inte det? Hon är ju jättefin ju.Men varför är hon inte det då? Hon är ju bedårande söt ju.Såg i föregående blogg att du fotat den vackra hösten. Visst är det vackert nu.I dag har vi haft en strålande dag här. Var en sväng ut till kusten.Ha nu en jättego helg vad du nu ska hitta på.Kram från Tina

    9 oktober, 2009 kl. 16:20

  3. Michèle

    Kära Gunilla Tack för ditt besök. Jag kommer att avsluta min blogg, eftersom jag är mer motiverad, men jag lämnar öppet. Jag kommer se er emellanåt. Jag önskar dig massor av bra saker. Jag omfamnar min avlägsen vän. Tes poupées sont très belles . Je passerai sur ton blog de temps en temps .

    10 oktober, 2009 kl. 16:11

  4. Quinny

    Varför är Hanna så sur? Inte kan det väl vara för klänninen, den är ju så söt. Önskar jag hade en så\’n… Är hon inte lite bortskämd? Fast det är klart, jag föredrar nog stickat, jag också…Kram, Storasyster från Lilla Ysta

    11 oktober, 2009 kl. 05:42

  5. Marianne

    Med den hårfärgen är hon aldrig sur…bara trilsk,tssss!

    15 oktober, 2009 kl. 00:43

Kommentera

