Hic et nunc/ Här och nu

Söndag eftermiddag…

..och jag har lagt in lite bilder jag tog igår. Lite mörka och sneda är de men allt kan inte vara perfekt här i livet.Idag har varit lite kyligt men det är bara att klä sig därefter. Till kvällen tar jag tag i lite silverarbete men till dess ska jag vara lat. Kanske läsa lite eller sy kläder till nästa docka som legat naken flera månader. Skönt att få alla gamla surdegar avklarade. Lägger in madonnabilden här i bloggen också. Jag tycker den är fin och annorlunda.
//Gunilla
 
3 svar

  1. windows

    Nej allt kan inte vara perfekt…trist vore det väl då. Och dina bilder är vackra vare sig dom är raka eller ej. Det är motivet som är nummer 1…Ha en riktigt skön söndag! Kram

    11 oktober, 2009 kl. 09:25

  2. Quinny

    Käaraste, Storasyster, vad ledsen jag blev när jag såg du hade ringt och jag inte var hemma. Jag har varit lite hos Adam och sedan tog jag en höstpromenad. Inte lång för jag frös om fingrarna, du förstår varför… 😉 Jo, jag hade inga vantar på mig, det har blivit dags för det nu! Ha en trevlig kväll på silversmidet, dröm dig bort och skapa. Jag vet att du gör det.Underbart vackert foto på Maria och barnet, så ren i sina milda och sparsamma färger.Vi hörs, min vän, även om nästa vecka blir snäv om tid…KramLilla Ysta

    11 oktober, 2009 kl. 11:36

  3. Marianne

    Jättevackert,mmmmmmmmm!

    15 oktober, 2009 kl. 00:44

Kommentera

