Hic et nunc/ Här och nu

Ibland har man så mycket tankar…

…och så mycket händer att man inte ens kan skriva om allt.  I alla fall har Aisha blivit klädd och snart är sportiga syrran också klar. Därefter blir det nog inte fler dockor men man vet inte vad framtiden har med sig. Nu ska jag väva lite och framfö allt börja ägna mer åt min fotografering. Silversmidet vill jag nog heller ine släppa. I morgon blir en härlig dag för då ska syster och jag ha vår fotoutbildning.Ganska avancerad men det är bara bra. Bilen är skrotad så har någon en liten bättre begagnad till billigt pris är jag inte utan intresse. Dessutom är det någon som har Spotify så får ni gärna bjuda in mig för jag saknar musik på min sida. Bugar och tackar. Min Youtube med Nina verkade ingen tycka om men jag tycker hon är fantastisk. Ska nu återgå till symaskinen som inte mår riktigt bra så kanske den får ta sig en tur till reparatören. Visar en liten bild på Aisha.

2 svar

  1. Quinny

    Vad söt hon är lilla Aisha. Söta kläder har du klätt henne i också. Skulle gärna vilja att mina två dockor finge lite kläder på kroppen. De är så söta och skall inte vara instoppade i en garderob. :=( Men som det snurrar i huvudet blir ingenting av, tiden räcker inte till, ändå gör jag inget särskilt, men tiden springer ifrån mig ändå.

    20 oktober, 2009 kl. 14:04

  2. Tina

    Du är så duktig med allt hantverk du gör. Vad fin dockan blev. Jag hade Spotfy men den har slutat fungera. Fattar inte varför. Saknar den så. Har försökt installera den igen men det misslyckas. Tråkigt med bilen du men du ska se du hittar nån bra och billig begagnad. Ha nu en go fortsatt vecka. Kram Tina

    20 oktober, 2009 kl. 16:48

Lämna en kommentar