Hic et nunc/ Här och nu

Mes Amiés…och övriga vänner…

Ajouter à mes amis français!
 Je m’excuse pour mon mauvais français. J’ai été exposé à l’enlèvement de mon ordinateur et mon mot de passe. J’ai été purifiés de tous vos ordinateurs et ont déjà fait une réinstallation complète. Puisque je n’ai pas entendu de vous, je crains que vous avez reçu avis faux que je n’ai pas envoyé. Cela m’a fait incroyablement triste et m’a coûté de l’argent et des travaux inutiles. Je ne comprends pas pourquoi quelqu’un veut saboter l’autre. Maintenant, je souhaite à tous une agréable soirée.
Amitié //Gunilla…
 
 
Jag har varit utsatt för en totalkapning av min dator . Någon tog över den och jag vet inte om de skickat falska meddelande i mitt namn. Detta hände då jag skulle editera en bild i Photobucket, vilken jag skulle sätta i rutan för stjärntecken. Nu vågar jag inte gå in där mer. Jag och min son har blåst ut allt i datorn och gjort ominstallation på alla program. Det har inte varit roligt. Kostat pengar, tid och arbete. Jag kan inte förstå att någon har intresse att förstöra för andra när de inte har större vinning av det. Banken har jag inte hunnit kolla än men det tror jag inte någon kunnat komma åt. Ska gå igenom  olika detaljer senare i kväll då jag kommer hem från silversmidet. Jag vill så här skicka en hälsning till alla i mitt nätverk och även andra också.
//Gunilla
3 svar

  1. berit

    Så hemskt för dig. Tur att du har en datorkunnig son. Jag har också fått virus på min, inte den jag skriver på. Min son har också lovat att titta på min men han har just flyttat och har mycket att packa upp och ordna det trevligt omkring sig så projektet ligger nere

    3 november, 2009 kl. 04:52

  2. geneviève

    je su frustrée, je ne peux lire tes textes……….je cerch sur le "net" un traducteur en direct ? mitiés de FRance

    3 november, 2009 kl. 10:59

  3. geneviève

    c\’est plein de fautes de frappes, je recommence : je suis frustrée, je ne peux lire tes texes…..je cherche sur le "net" un tracuteur en direct, en simultané……Aùmitiés de FRance Geneviève

    3 november, 2009 kl. 11:01

Kommentera

