Hic et nunc/ Här och nu

En lugnets och stillhetens dag…

… som jag önskar alla frid och ro. Nu lämnar jag mitt pyssel och ger mig ut på en promenad i rusket. Vill så här snabbt också presentera Emma. Får se om hon får några syskon.
Kram och hälsning till  dem som läser och de andra också.
//Gunilla
Ett svar

  1. Quinny

    Faktum är att har varit en lugn dag idag och hela helgen. Födelsedagskalaset var trevligt, som det ju "alltid" är. Trevligt så tillvida att vi var samlade, hela familjen, på ett ställe på samma gång. Doreen bjuder alltid på god mat och smaskiga efterrätter och det till det senare kunde jag absolut inte säga nej… 😦 Det blir en knaper diet i veckan!! 😉 Ja, jag tror du lägger dig på nivån "överkurs" i silversmidet. Det gör du rätt i för du får alltid till det, till det bästa. Underbara silversmycken och efter egen design. Imponerad, det vet du.Titta bara på den söta lilla dockan Emma, en annan av din sida. Sådan liten gullig bebisflicka i rosa med "Tawa" i famnen…Storkram från Lilla Ysta

    2 november, 2009 kl. 03:42

Kommentera

