Hic et nunc/ Här och nu

NU RESER JAG BORT…

..och önskar alla mina svenska vänner en Trevlig månad. Det ska bli roligt att få komma hem och se era senaste foto
KRAM FRÅN MIG
//Gunilla
 
              
SÅ VILL JAG KRAMA OM MIN LILLASYSTER OCH HÅLL TUMMARNA ATT PLANET KLARAR SIG GENOM DET HÄR OVÄDRET.Kram käraste Ysta.
Rocky ledsen
Jag ringer //Gunilla
 
                   
       
Så till mina chers lámis de Fracaise!

 Je m’envole vers l’Irlande demain pour voir mes enfants et petits-enfants. Je ne sais pas combien de temps je vais rester, mais il sera probablement quelques semaines. Il n’ya pas de haut débit, mais peut-être je peux rendre visite à un café internet et transmettre un peu de nouvelles.

A bientot

Amitié //Gunilla

 

5 svar

  1. Bee

    Ha det så gott..vi hörs..Kramar / B.

    6 januari, 2010 kl. 16:11

  2. L'Ami

    Bonjour ma chère Gunilla,Est-ce toi en photo ? Si oui…Tu as des yeux magnifiques…Alors ma chère Amie, passe un Bon séjour en Irlande, qui estparaît-il un superbe Pays pour faire de Belles Randonnées….Si j\’étais plus riche, je crois que j\’irais avec plaisir et en plus, unami de travail m\’avait dit que les irlandais étaient de très braves gens…Merci Chère Gunilla de m\’avoir prévenu de ton départ, tu devrais faire unnouveau Billet en marquant en gros : BLOG EN PAUSE….Comme ça tes Ami(e)s sont prévenu(e)s de ton absence…Embrasse très fort ta petite famille, tu leur feras des Bisous dela part de l\’Ami Gilbert…..le petit français de Dijon…

    7 januari, 2010 kl. 13:45

  3. Quinny

    Kära, lilla Storasyster! Skriver några rader ifall om att du skulle titta in. Det är såååå tyst här, vi har en värld nästan för oss själva. Då och då blir jag påmind att det finns någon annan utanför den. 😉 Hoppas du har det bra på Irland? Jag vet ju att både Irland och England upplever en kris just nu. Ovana som de är vid ett oväder som de nu har fått. F vet av erfarenhet, varken Irland eller England har en tanke på att de skall behöva kämpa med snö, köld och is till den graden. Men jag önskar i alla fall att du upplever din vistelse hos A och hennes familj positivt. Saknar dig! Känns tomt och jag känner mig vilsen. Jag vill ju så gärna att du skall kunna resa till de dina, men ändå är det trist utan dig. Förstår du känner så när jag reser med "Snigeln". Annars är allt bra med oss. Vi står ut i vinterkylan som nu lagd sig på omkr -10 grader. Det är helt ok. Man får ju klä sig efter vädret. Idag har vi haft dimma hela dagen, trots att det är så kallt. Vackert för ögonen!Ger dig stor, varm kram från Taberg, hela familjen är inberäknad!Lilla Ysta

    12 januari, 2010 kl. 12:04

  4. Philippe

    te voilà donc rentrée, et merci d\’être passée sur mon livre d\’or pour mon anniversaire, alors que j\’étais absent, moi aussi ! mais j\’étais parti bien moins loin que toi en km… la distance ne se compte plus seulement en km, mais aussi en possibilité de se connecter !@+

    30 januari, 2010 kl. 04:53

  5. Dr

    Det gör du minsann rätt i som reser iväg från den svenska vintern. Visserligen är det väl vinter på Irland också, men säkert inte lika kallt som här. Önskar dig en trevlig resaKramMox

    30 januari, 2010 kl. 14:55

Kommentera

