Hic et nunc/ Här och nu

Vy över Vättern…

..mot Hva idag em.
5 svar

  1. L'Ami

    Je ne sais pas où c\’est, mais la photo est réussie, juste avec un rayon de soleil en face….C\’est superbe !

    4 februari, 2010 kl. 16:03

  2. Gunilla

    Gilbert!Il est photographié en dehors de ma maison aujourd\’hui. Je vous embrasse très fort.//Gunilla

    5 februari, 2010 kl. 04:04

  3. Quinny

    Underbar bild! Just den här solstrimman över Hva gör bilden ljus. Man behöver bara titta upp mot himlen för att se att det kanske är oväder på gång. Bra övervägd och komponerad.

    5 februari, 2010 kl. 04:05

  4. Barbro

    Härliga vinterbilder! Men det är en annan sak jag vill kommentera också.Jag tittar på Mats Anderssons bilder ibland och har välkommenterat en. Fast många av dem har jag trott attjag inte har förstått. Att jag inte kommit så långt ännu.Men efter ditt ifrågasättande har kommentarerna minskat drastiskt.Vet inte om det är en tillfällighet eller att många har tyckt som du?Vad jag vet har ingen ifrågasatt bilderna tidigare.Jag följer nu detta ett tag! Ha en skön helg, hälsningar barbro

    5 februari, 2010 kl. 13:48

  5. berit

    Härliga bilder men synd att det är så kallt. 1 veckas vinter brukar vi ha i skåne. I går kom en kille och skottade i 1 1/2 timme så nu kommer jag ut med bilen igen. Känner mig bättre i dag så doktorn får nog vänta. Det brukar vara fullt upp på läkarstationen. Ha det så kul på silversmidet. Jag har en väninna som håller på med fusing. Man smälter glas på emalj. Det blir jättevackra smycken. Själv tänkte jag pigga upp en del kläder med broderier och lite patchwork. Kram och välkommen hem

    8 februari, 2010 kl. 05:56

Kommentera

